Informatii program
- Stadiu In consultare
- Valoare finantata intre 25.000-50.000 euro
- Cofinantare 20%
- Regiuni Bucuresti- Ilfov
Digitalizare Bucuresti-Ilfov. Apel dedicat sprijinului IMM pentru atingerea unei intensități digitale ridicate
Valoarea finantata: intre 25.000 euro-50.000 euro; cofinatare: 20% din valoarea proiectului;
Solicitanti eligibili:
IMM (microintreprinderi, intreprinderi mici si mijlocii) constituite ca SRL sau SA, care:
- au sediul social în regiunea București-Ilfov și locația de implementare a proiectului în mediul urban/rural cel puțin la momentul primei plăți;
- sunt infiintate inainte de la 3 ianuarie 2023
- au contract de proprietate, folosinta, chirie valabil minim 7 ani pentru locatia de implementare
Se finanteaza Investiții în active corporale și necorporale necesare pentru implementarea a minimum 7 tehnologii digitale:
- achiziția de echipamente hardware TIC (tehnologia informației și comunicațiilor) și a altor dispozitive și echipamente aferente, inclusiv activități de instalare, configurare, punere în funcțiune, justificate din punct de vedere al implementării proiectului;
- realizarea rețelei LAN/WiFi necesare pentru implementarea proiectului;
- achiziția de aplicații software/licențe necesare pentru implementarea proiectului;
- achiziția și furnizarea de echipamente și dispozitive mobile cu conexiune la internet pentru cel puțin 20% din angajați;
- achiziția de servicii de realizare a unui simplu website de prezentare a companiei și/sau a unui website cu funcții complexe (are cel puțin o caracteristică din următoarele: descrierea bunurilor sau serviciilor, liste de preț; posibilitatea pentru vizitatori de a-și personaliza sau proiecta online bunurile sau serviciile; urmărirea stadiului comenzilor plasate; etc.);
- achiziția de servicii social media pe perioada de implementare a proiectului;
- achiziția de servicii de publicitate pe internet pe perioada de implementare a proiectului;
- achiziția de servicii de tip cloud computing mediu sau ridicat pe perioada de implementare a proiectului;
- achiziția de sistem de trimitere de facturi electronice pentru procesare automatizată;
- activități de instruire a personalului pentru operarea și monitorizarea sistemelor IT achiziționate prin proiect și a personalului care va asigura mentenanța acestora, dacă este cazul, sau achiziția de servicii de suport IT;
- dezvoltarea, implementarea și/sau optimizarea unei platforme de comerț electronic pentru a crește vânzările online ale întreprinderii, etc.