Informatii program
- Despre Finantare intre 10.000 euro si 100.000 euro pentru IMM-urile din regiunea Nord-Vest
- Stadiu Activ
- Valoare finantata intre 10.000 euro si 100.000 euro
- Cofinantare 10%
- Bugetul anual mediu al schemei 16.764.706 euro,
- Incepere sesiune depunere 16 septembrie 2024
- Durata sesiune depunere 25 noiembrie 2024
- Descarca Ghid Ghid-121_Digitalizarea-IMM-urilor_V7_CORR6.pdf
- Descarca grila punctaj
- Regiuni Nord-Vest(BH,BN,CJ,SJ,SM,MM)
PRNV/2023/121/1. Digitalizarea IMM-urilor din judetele: Bihor, Bistrita, Cluj, Maramures, Salaj si Satu Mare
Masura se adreseaza:
- microintreprinderilor;
- intreprinderilor mici;
- intreprinderilor mijlocii;
Valoarea finantarii nerambursabile a proiectului este de minim 10.000 EURO și maxim 100.000 EURO.
Criterii de eligibilitate
- Firmele sunt infiintate cel tarziu la data de 3 ianuarie 2023;
- Firmele au sediul social in Regiunea Nord-Vest in mediul rural sau urban cel tarziu la momentul primei plati.
- Firmele au inregistrat profit din exploatare in anul 2023;
- Domeniul de activitate (codul CAEN) pentru care se propune solutia de digitalizare activitate/proces trebuie declarat și autorizat distinct la locul de implementare a proiectului la momentul acordarii ajutorului (in etapa de contractare);
- Este obligatorie selectarea si realizarea în cadrul proiectului a cel puțin 7 din primii 12 indicatori prezentati mai jos;
Tipuri de investitii:
- Achizitia de echipamente hardware TIC (tehnologia informatiei si comunicatiilor) si a altor dispozitive si echipamente aferente, inclusiv cheltuieli de instalare, configurare, punere in functiune, justificate din punctul de vedere al implementarii proiectului;
- Achizitia de echipamente pentru automatizari si robotica destinate fluxurilor tehnologice, integrate cu solutii digitale;
- Realizarea retelei LAN necesare pentru implementarea proiectului;
- Achizitionarea aplicatiilor software/licentelor necesare implementarii proiectului (inclusiv software dezvoltat si/sau adaptat conform cerintelor beneficiarului), configurarea si implementarea bazelor de date, migrarea si integrarea diverselor structuri de date existente, inclusiv solutiile de automatizare software de tip RPA, respectiv Robotic Process Automation;
- Achizitionarea de sisteme de inteligenta artificiala, machine learning, realitate augmentata, virtual reality;
- Achizitionarea de Website a companiei;
- Instruirea personalului care va utiliza echipamentele TIC;
- Achizitie de servicii de trecere a arhivelor din analog/dosare/hartie in digital indexabil;
- Achizitie de aplicatii informatice specifice pentru persoanele cu dizabilitati;
- Achizitie de solutii din domeniul tehnologiei informatiei pentru comertul electronic;
- Achizitie de servicii pentru consolidarea securitatii cibernetice aplicabile pentru software/ gazduire/retele;
- Achizitie de servicii de consultanta/analiza pentru identificarea solutiilor tehnice privind digitalizarea de care au nevoie IMM-urile.
Indicatori de intensitate digitala (DESI).
Prin proiect trebuie realizati minim 7 din urmatorii indicatori DESI:
- Acces la internet pentru minimum 50% din angajati care utilizeaza computere in scopuri de afaceri (cate un user diferit pentru fiecare angajat care utilizează computerul);
- Contracte încheiate cu specialiști IT;
- Acces la Internet de mare viteza (cel puțin 30 Mbps);
- Achizitia de dispozitive mobile de internet pentru cel puțin 20% dintre angajati
- Numar pagini web fara functii complexe;
- Un site web cu funcții sofisticate;
- Numar platforme social media utilizate
- Numar solutii pentru publicitatea platita online;
- Achizitionarea de servicii de cloud computing de nivel mediu-mare;
- Numar sisteme de trimitere de facturi electronice adecvate procesarii automate ,
- Realizarea de vanzari prin intermediul comertului electronic care au o valoare de minimum 1% din total cifra de afaceri, in plus fata de valoarea de referinta din anul anterior depunerii cererii de finantare.
- Realizarea de vanzari prin intermediul comertului electronic de tip business-to-consumer (B2C) care reprezinta minimum 10% din totalul valorii vanzarilor prin comerț electronic.
Termenul de realizare a indicatorului il reprezintă sfarsitul anului fiscal ulterior celui in care s-a finalizat implementarea proiectului.
Lista codurilor CAEN neeligibile (descarcati de aici) Anexa 2 – Lista codurilor CAEN excluse de la finantare
Perioada implementare: 9 luni
Perioada monitorizare: 3 ani