Informatii program
- Stadiu Activ
- Bugetul anual mediu al schemei 140 milioane lei (aproximativ 28 milioane euro)
- Incepere sesiune depunere 1 noiembrie 2023
- Durata sesiune depunere 1 luna, pana pe 4 decembrie 2023
- Descarca Ghid 1_0_Procedura-de-implementare-a-Schemei-de-ajutor-minimis.pdf
- Descarca coduri caen eligibile 2_Coduri-CAEN-eligibile.pdf
Procedura de implementare a Schemei de ajutor minimis prevazuta de Ordinul ministrului culturii nr. 3453/2022 pentru sectorul cultural independent, in vederea finantarii nerambursabile a sectorului cultural independent in perioada 2023-2024
Valoarea finantata: max 200.000 euro. Ajutorul va fi in cuantum de 20% din baza de calcul rezultata in anul 2020 comparativ cu anul 2019.
Cofinantare: 0%
Cine poate aplica:
- SRL-uri si ONG-uri care activeaza in domeniul cultural, conform codurilor CAEN eligibile.
Toate proiectele depuse vor fi finantate.
Daca valoarea insumata a cererilor de finantare aprobate depaseste valoarea bugetului aprobat al Schemei, plata catre fiecare beneficiar se va face proportional, prin aplicarea la valoarea ajutorului eligibil a procentului rezultat din raportarea bugetului schemei la valoarea totala aprobata a cererilor de finantare.
Intreprinderile beneficiare trebuie sa indeplineasca si urmatoarele conditii pentru a fi eligibile:
a) nu se afla in insolventa, in temeiul legislatiei nationale, la momentul inscrierii in cadrul schemei;
b) au depus situatiile financiare anuale aferente anilor 2019,2020,2021, 2022.
c) mentin activitatea timp de minim 6 luni de la primirea finantarii
d) platesc cu prioritate datoriile restante la bugetul de stat.
Documente necesare:
Toate documentele vor fi semnate electronic de reprezentantul legal al organizatiei.
Pentru SRL ( Societati infiintate in baza Legii societatilor nr. 31/1990)
Raport de expertiza contabila, semnat electronic de expertul contabil, sau Raport de audit, semnat electronic de auditorul financiar
Anexa la Raportul de expertiza contabila / Raportul de audit privind baza de calcul al ajutorului de minimis denumita in continuare Anexa la Raport (anexa nr. 3);
Certificatul de inregistrare fiscala;
BI/CI/pasaport reprezentant legal
Certificat constator la zi
Dovada depunerii situatiilor financiare 2019, 2020, 2021, 2022.(bilant + recipisa)
Certificat de atestare fiscala
Pentru ONG-uri (constituite in baza Legii nr. 21/1924 sau in baza Ordonantei Guvernului nr. 26/2000)
Raport de expertiza contabila, semnat electronic de expertul contabil, sau Raport de audit, semnat electronic de auditorul financiar
Anexa la Raportul de expertiza contabila / Raportul de audit privind baza de calcul al ajutorului de minimis denumita in continuare Anexa la Raport (anexa nr. 3);
Certificatul de inregistrare fiscala;
Extras din Registrul special al asociatiilor si fundatiilor care prezinta starea la zi a organizatiei;
BI/CI/pasaport reprezentant legal
Dovada depunerii situatiilor financiare 2019, 2020, 2021, 2022 (bilant + recipisa)
Certificatul de atestare fiscala
Oferta financiara
Avans 0%
Comision de succes 7.9% (dupa ce intra banii in contul societatii)
Aplica pentru acest program
You need a resume to apply for a job. Please create a resume first.
Programe similare
Notificare programe
Never miss a chance!
Let us know your job expectations, so we can find you jobs better!
Investitii pentru Cresterea Durabila a IMM in Regiunea NORD EST
IMM Despre: Program regional Nord- Est intre 200.000 euro si 1 milion euro