Contact: 0786.257.537

Schema de ajutor pentru sectorul cultural

Informatii program

Please login with Candidate account to view more fields.
 Procedura de implementare a Schemei de ajutor minimis prevazuta de Ordinul ministrului culturii nr. 3453/2022 pentru sectorul cultural independent, in vederea finantarii nerambursabile a sectorului cultural independent in perioada 2023-2024

Valoarea finantata: max 200.000 euro. Ajutorul va fi in cuantum de 20% din baza de calcul rezultata in anul 2020 comparativ cu anul 2019.

Cofinantare: 0%

Cine poate aplica:

  • SRL-uri si ONG-uri care activeaza in domeniul cultural, conform codurilor CAEN eligibile.

Toate proiectele depuse vor fi finantate.  

Daca valoarea insumata a cererilor de finantare aprobate depaseste valoarea bugetului aprobat al Schemei, plata catre fiecare beneficiar se va face proportional, prin aplicarea la valoarea ajutorului eligibil a procentului rezultat din raportarea bugetului schemei la valoarea totala aprobata a cererilor de finantare.

Intreprinderile beneficiare trebuie sa indeplineasca si urmatoarele conditii pentru a fi eligibile:

a) nu se afla in insolventa, in temeiul legislatiei nationale, la momentul inscrierii in cadrul schemei;

b) au depus situatiile financiare anuale aferente anilor 2019,2020,2021, 2022.

c) mentin activitatea timp de minim 6 luni de la primirea finantarii

d) platesc cu prioritate datoriile restante la bugetul de stat.

Documente necesare:

Toate documentele vor fi semnate electronic de reprezentantul legal al organizatiei.

Pentru SRL ( Societati infiintate in baza Legii societatilor nr. 31/1990)
  •  Raport de expertiza contabila, semnat electronic de expertul contabil, sau Raport de audit, semnat electronic de auditorul financiar

  • Anexa la Raportul de expertiza contabila / Raportul de audit privind baza de calcul al ajutorului de minimis denumita in continuare Anexa la Raport (anexa nr. 3);

  •  Certificatul de inregistrare fiscala;

  •  BI/CI/pasaport reprezentant legal

  • Certificat constator la zi

  • Dovada depunerii situatiilor financiare 2019, 2020, 2021, 2022.(bilant + recipisa)

  • Certificat de atestare fiscala

Pentru ONG-uri (constituite in baza Legii nr. 21/1924 sau in baza Ordonantei Guvernului nr. 26/2000)
  • Raport de expertiza contabila, semnat electronic de expertul contabil, sau Raport de audit, semnat electronic de auditorul financiar

  • Anexa la Raportul de expertiza contabila / Raportul de audit privind baza de calcul al ajutorului de minimis denumita in continuare Anexa la Raport (anexa nr. 3);

  • Certificatul de inregistrare fiscala;

  • Extras din Registrul special al asociatiilor si fundatiilor care prezinta starea la zi a organizatiei;

  • BI/CI/pasaport reprezentant legal

  • Dovada depunerii situatiilor financiare 2019, 2020, 2021, 2022 (bilant + recipisa)

  • Certificatul de atestare fiscala

Oferta financiara
Avans 0%
Comision de succes 7.9% (dupa ce intra banii in contul societatii)
Verifica daca esti eligibil
Distribuie acest program

Oferim consultanta pe fonduri si facem cursuri de formare profesionala. Simplificand, ne-am specializat in progresul oamenilor care vin la noi. Fie ca e vorba de finantare, informatie sau consultanta, cine vine la noi pleaca castigat.

Contact

Inspire Consulting
Bulevardul Iuliu Maniu 7, București 061072
office@inspirefonduri.ro
Telefon: 0786.257.537